Adresa
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
E-maily:
klinika@sananim.cz (amb. léčba)
case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon
724 521 913 (amb. léčba)
727 941 710 (casemanagement)
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Kdy máme otevřeno?
Ambulantní forma:
Pondělí: 12-20
Úterý: 9-13
Středa: 9-17
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Terénní forma:
Úterý: 12-17
Čtvrtek: 9-17
Pátek: 9-17
Adiktologická ambulance a Adiktologická ambulance pro mladistvé (AA) – Příjem klientů
SANANIM z. .
Příjem nových klientů je možný bez doporučení. Pokud je klient odkazován z jiného léčebného zařízení, je doporučení k léčbě vítané.
Program strukturované ambulantní léčby
Zájemci o služby (mladiství i dospělí) nás mohou oslovit každý všední den od 9 do 17 hodin na telefonním čísle 724 521 913. Vstup do programu strukturované ambulantní léčby probíhá prostřednictvím individuálních motivačních pohovorů v prostorách našeho zařízení. V případě naplněné kapacity pro individuální kontakty je zájemcům o službu nabídnuta předléčebná poradenská skupina. Klienti docházející na tuto skupinu jsou upřednostňováni při uvolnění kapacity pro individuální konzultace.
Během motivační fáze jsou zjišťovány a upevňovány důvody vedoucí k uvažování o změně. Na základě zhodnocení stavu a očekávání klienta je doporučen nejvhodnější typ léčby - přestup do léčebné fáze našeho programu, či do jiného vhodného zařízení (nejčastěji denního stacionáře, nebo rezidenční léčby).
O přijetí klienta do programu strukturované ambulantní léčby rozhoduje klíčový pracovník na vstupním pohovoru.
Program case managementu
Zájemci o služby (mladiství i dospělí) nebo spolupracující odborníci nás mohou oslovit každý všední den od 9 do 17 hodin na telefonním čísle 727 941 710 a domluvit společné setkání. Vstupní rozhovor může proběhnout v prostorách našeho zařízení, v jiné instituci, nebo v přirozeném prostředí klienta. Při vstupním rozhovoru jsou předány informace o programu case managementu a pracovník zjišťuje, zda zájemce naplňuje indikační kritéria a jaká jsou jeho očekávání. Klient přání vstoupit do programu formuluje ústně. O žádosti rozhoduje tým na poradě.
Vstup klienta do programu může iniciovat i spolupracující zařízení, instituce či rodinný příslušník. Navazování spolupráce pak probíhá formou aktivního vyhledávání klienta a opakované nabídky služeb case managementu. Dojednávání spolupráce tak může trvat déle, v průběhu několika kontaktů.