Podporuj ns

Podporuj ns
Podporuj ns

Evropsk sociln fond Praha & EU: Investujeme do va budoucnosti

V obdob 2/2010 - 7/2012 byl projekt PSA financovn v rmci OPPA

HOME > Garance a dohody

                                           DOHODY A GARANCE 

jsou důležitou součástí kontraktu se zaměstnavatelem v případě  volby transparentního zaměstnání.

Z pohledu zaměstnavatele může být poněkud rizikové zaměstnat uchazeče s drogovou minulostí.

Dohody a garance přispívají k hladkému průběhu nástupu a prvních měsíců v řádném zaměstnání. Cílem tripartitní dohody (zaměstnavatel / klient / PSA) je nastolení pravidel komunikace mezi jejími členy a pravidel při řešení případných obtíží. Další složkou dohody je pravidelný kontakt pracovníka PSA se zaměstnavatelem.

 

• DŮVODY KE GARANCÍM

Zmírnit obavy zaměstnavatele z případného relapsu (znovuužití drogy), či jiného rizikového chování námi doporučeného pracovníka


• TYPY GARANCÍ A DOHOD

Dohody týkající se pozice, pracovních smluv, náplně práce, úvazků; domlouvá se další kontakt PSA s oběma stranami (četnost, pravidelnost), předávání informací

 

• CO SE V NICH GARANTUJE A JAKÝM ZPŮSOBEM 

Potvrzujeme soulad a vhodnost uchazeče s pracovní pozicí, abstinenci / dokončenou řádnou léčbu, aktivní účast v některém programu (doléčování), kontakt uchazeče s PSA a jeho prověření (motivace, včasná docházka, řešení zadaných úkolů při hledání zaměstnání, spolupráce). Součástí může být i pravidelné informování o průběhu resocializace klienta, testování na drogy v moči apod.).

V případě zaměstnání u spolupracující firmy je s klientem uzavřen písemný kontrakt, ve kterém souhlasí s formou poskytování informací zaměstnavateli.

 

                                                 MONITORING

 • VÝZNAM

Důležitý pro dosažení cíle (pro klienta rychlá adaptace, udržení řádného zaměstnání, pro zaměstnavatele zmírnění počátečních nejistot, spokojenost s novým zaměstnancem).


• PRŮBĚH

V průběhu monitoringu (obvykle v trvání zkušební doby, v případě potřeby i déle) je PSA v pravidelném kontaktu s oběma stranami. Se zaměstnavatelem může být kontakt telefonický, e-mailem, ale i osobní. Tématem je průběh zaškolování nového pracovníka, jeho adaptace v pracovním kolektivu, spokojenost zaměstnavatele. 

S klientem jsou diskutována stejná témata, ale i doléčování, abstinence.

 

• ROLE PSA

Ze strany PSA se jedná o dostatečné zprostředkování informací zaměstnavateli, udržování kontaktu PSA s klientem, zajištění pokračování průběhu zakázky ze strany klienta. Sledujeme, zda je klient s novou prací spokojen a je schopen si ji udržet, snažíme se o mediaci a pomoc oběma zúčastněným stranám (klient / PSA) v případě možných obtíží během spolupráce.

 

 

SANANIM z. .
Ov Hjek 2549/64A, 158 00 Praha 13
I: 00 49 60 90
Tel: 284 822 872; 284 825 817
Fax: 266 315 306
Pro zamstnance
Nadace esk spoitelny Metrostav Tondach Sudop
Praha 1 Hlavn msto Praha Ministerstvo prce a socilnch vc Ministerstvo zdravotnictv

© 2007 Sananim, z. . Vechna prva vyhrazena | Developed by Honeypot.cz


Creative Commons License
Uvedené dílo (dílo) podléhá licenciCreative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně 3.0 Česko